Grąžinimas
Jeigu nesate patenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti, pakeisti arba yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, kreipkitės el. paštu info@amberry.lt arba telefonu +370 626 44522. Kreipiantis dėl prastos produkto kokybės, paprašysime pateikti nekokybiško produkto nuotrauką. Iš anksto dėkojame.
Pinigai už nekokybiškas ar nepristatytas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo.
Atvejai, kai prekės negali būti grąžinamos:
- Jei netyčia užsisakėte ne tą prekę.
- Jei kokybiška prekė ir jos pakuotė yra Jūsų pačių praplėšta/pradaryta.
- Nepatikus skoniui, tekstūrai, ir pan.
- Jei prekė yra kokybiška ir tinkamo galiojimo.
- Ir kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, faks. (85)2791466, interneto svetainėje www.vvtat.lt )taip pat Valstybinės vartotojų teisės apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr
GRĄŽINIMO AKTAI, KURIAIS VADOVAUJAMĖS:
- 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymas Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“
- ES vartotojų teisių direktyva
- ES direktyva dėl vartojimo prekių pardavimo ir susijusių garantijų tam tikrų aspektų
Ačiū ir iki malonaus!